Skolen i Skibby i Top 10 i Den Nationale Trivselsmåling

Hvert år gennemfører eleverne på Skolen i Skibby den Nationale Trivselsmåling, der har til formål at styrke udviklingen i elevernes trivsel. Ved den seneste trivselsmåling lå Skolen i Skibby i top 10. Vi er rigtig glade for, at netop Skolen i Skibby ligger i top 10 i den Nationale Trivselsmåling. For vores målgruppe har trivsel  og skole ikke altid hængt sammen – og de negative forventninger til hvad skole kan være hænger ofte ved i mange år, denne ændring kræver meget af både skole, forældre og eleverne selv, så derfor har denne nyhed en ekstra stor betydning for os som skole, lærere og elever. Berlingske har også skrevet en artikel om nyheden Stor national trivselsmåling: På disse skoler trives eleverne bedst og værst (berlingske.dk)