Den 26. juni kl. 12.00 går skolen på sommerferie. Kontoret lukker ned samme dag og både mails & telefoner bliver først åbnet igen mandag d. 3. august.
Skolen i Skibby er et behandlings- og specialundervisningstilbud. Eleverne kan være anbragt på skolen af mange årsager, men de har det til fælles, at de blokerer for undervisning af sociale og følelsesmæssige årsager.
There is nothing to show here!
Make sure that a valid post type / category is selected in "Module General Options -> Content -> Post Selection".
Skolen i Skibby går på sommerferie
by Redaktør Skolenon 1. January 2023
Behandling og undervisning
by Mette Falkon 28. December 2020
Om skolen
by Mette Falkon 28. December 2020



