Skip to content
Skolen i Skibby går på sommerferie

Den 26. juni kl. 12.00 går skolen på sommerferie. Kontoret lukker ned samme dag og både mails & telefoner bliver først åbnet igen mandag d. 3. august.

LÆS MERE
Behandling og undervisning

Skolen i Skibby er et behandlings- og specialundervisningstilbud. Eleverne kan være anbragt på skolen af mange årsager, men de har det til fælles, at de blokerer for undervisning af sociale og følelsesmæssige årsager.

LÆS MERE
Om skolen

Skolen i Skibby er et behandlings- og specialundervisningstilbud. Eleverne kan være anbragt på skolen af mange årsager, men de har det til fælles, at de blokerer for undervisning af sociale og følelsesmæssige årsager.

LÆS MERE

Back To Top